Nowe szkolenie liderów architektury wnętrz:
Magdaleny Hofman, Justyny Stomy i Tomasza Stomy

Wejdź w Świat
Projektów Premium
z Level Up Design!

21.10

Start Szkolenia

4

Tygodnie

100+

Projektantów

Level Up Design to najnowszy, 4-tygodniowy program szkoleniowy dla architektów wnętrz, połączony z konferencją stacjonarną. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z architekturą wnętrz, czy prowadzisz już biuro projektowe, pomożemy Ci pokonać trudności i wznieść Twoją karierę na wyższy poziom.

4 intensywne tygodnie pełne wiedzy i rozwoju

W Level Up Design tworzymy społeczność uczącą się razem.

W programie znajdziesz wszystko, co potrzebujesz, żeby wznieść Twój biznes projektowy na wyższy poziom. Od budowy własnych standardów po holistyczne zarządzanie klientem i projektem. Wszystko w grupie 100+ architektów takich jak Ty!

Poprowadzimy Cię za rękę przez cały proces

Zajmiemy się kompleksowym procesem projektowym.

Uczymy się poprzez działanie, a nie oglądanie. Poprowadzimy Cię za rękę przez cały proces projektowy od A do Z. Pokażemy Ci nasze sprawdzone metody i schematy, dzięki którym zbudujesz solidne podstawy biznesu projektowego.

100+ osób online i na konferencji w Poznaniu

Tworzymy największe szkolenie dla architektów wnętrz w Polsce!

Cały program szkoleniowy zrealizujemy online. Stawiamy na pełną swobodę, bez konieczności podróżowania. Na koniec zaprosimy Cię jednak na MEGA AFTER PARTY w Poznaniu – idealną szansę na pogłębienie relacji oraz wielki zastrzyk inspiracji.

Level Up Design to największy tego typu program szkoleniowy w Polsce. Czas na jego nową, ulepszoną formułę!

550+

PRZESZKOLONYCH
osób od 2018 roku

10+ lat

DOŚWIADCZENIA PROWADZĄCYCH

100+

UCZESTNIKÓW NADCHODZĄCEJ EDYCJI

Przez wieczne poprawki projekty stoją w miejscu. Na nowe zlecenia… nie ma czasu.

Kiedy brakuje zasad, standaryzacji pracy i jasnych granic – projekty wymykają się spod kontroli.

Nieustannie dzwonią telefony – od klientów, elektryków, kurierów. Pojawiają się niekończące – czasami zdumiewająco dziwne – prośby i poprawki od klientów. Na nowe zlecenia nie ma czasu. Płynność finansowa zanika. Pętla problemów sama się nakręca.

Brzmi znajomo?

Nie musi tak być. Możesz ustandaryzować pracę, wdrożyć listę priorytetów i action plany. Pokażemy Ci, jak zarządzać zmianami projektowymi z inicjatywy klienta. Odkryjemy standaryzację procesów, a jasne kanały komunikacyjne ułatwią wprowadzanie zmian bez dezorganizacji projektu. Będzie łatwiej.

Nie potrafię oszacować czasu i budżetu na projekt.

To nic dziwnego, że jest Ci trudno zarządzać swoimi projektami!

Na studiach często brakuje nauki podstaw biznesu, ekonomii i praktycznych umiejętności. Problemy zaczynają się już w momencie tworzenia nieprecyzyjnych ofert, a kończą podczas zamykania etapów – czego wielu młodych projektantów nie robi.

Poznaj proces projektowy od A do Z. Nasz sprawdzony proces.

Zapewni Ci to pełną kontrolę nad każdą fazą i finansami Twojego projektu. Powiemy Ci jak precyzyjnie planować, skuteczne zamykać etapy za pomocą protokołów, oraz jak stworzyć atrakcyjną ofertę i bezpieczne umowy. Opowiemy Ci, jak pozyskaliśmy klientów w USA i jak wygląda polisa ubezpieczeniowa takiego projektu. Wyróżnisz się na rynku!

Mało zleceń, a noce pełne pracy. Nie mam ani dobrego dochodu, ani work-life balance.

Cały dzień mija, a Ty nie możesz postawić w projekcie ani jednej kreski? Ciągle odpisujesz na maile? Ogarniasz przepisy budowlane i księgowość? Od tego dochody nie urosną…

Z Level Up Design pomożemy Ci odzyskać kontrolę nad czasem oraz finansami! Zobaczysz, gdzie tracisz energię – na nieproduktywne tematy, niepewnych klientów czy zadania nie w Twojej specjalności. Nauczymy Cię rozróżniania dobrych praktyk od pułapek projektowych. Przerobisz cały proces budowlany w kontekście realizacji wnętrz. Zaoferujesz usługi premium dla klientów, którzy właściwie docenią Twoje umiejętności.

Aż wreszcie – zapanuje harmonia między pracą a życiem.

Tagline

Program Level Up Design

📅 SZKOLENIE ONLINE POTRWA OD 21.10 DO 8.11

🎉 MEGA AFTER PARTY W POZNANIU 15.11

Potrzebujesz o tym porozmawiać? Zadzwoń na +48 739 038 640 lub napisz na levelup@brave.courses 🙂

Moduł 1

Ja i moje standardy + planowanie

"Zacznij tam, gdzie jesteś. Użyj tego, co masz. Zrób to, co możesz."
- Arthur Ashe
Full name
Full name
Tematy
Standardy pracy, etapy projektowe: harmonogram pracy nad projektem i prac budowlanych

Zasady współpracy projektowej: granice i ramy pracy

Jak sporządzić bezpieczną umowę i skuteczną ofertę, w tym pozycjonowanie oferty
Koszty projektu a marża, prowizja bez tabu
Współprace handlowe i zasady współpracy NDA
Budżet budowy
Jak Zwiększyć Rentowność i Płynność Finansową

Jak odpowiadać na potrzebę rynku i zapewnić sobie Stały Przepływ Zleceń
Rezultaty
  • Zrobisz własną ofertę
  • Zrobisz wzór swojej umowy
  • Rozplanujesz swój projekt
  • Stworzysz i opublikujesz angażujące treści na różnych platformach społecznościowych do docelowej grupy kleintów z wysokim potencjałem
  • Ocenisz i oszacujesz koszty realizacji projektu wnętrza na podstawie wstępnych informacji uzyskanych od klienta.
  • Poznasz proste techniki utrzymania ciągłości finansowej i zarządzania ciągłości zleceń
  • Rozplanujesz swój projekt
Projekty
  • Uporządkowany plan projektu
  • Zaplanowany harmonogram
🎁 Bonusy:
  • Wzór zasad współpracy z handlowcami (nie mylić z umową handlową)
  • Wzór szablonu umowy
  • Przykładowy harmonogram
pracy nad projektem
  • Wzór NDA
Moduł 2

Zarządzanie Klientami od Briefingu do Finalizacji Projektu

"Liderzy są tymi, którzy najpierw wiedzą, dokąd zmierzają, zanim poprowadzą innych."
- Robin Sharma
Full name
Full name
Tematy
Jak prowadzić klienta przez cały proces projektowy: utrzymać zadowolenie i spełnić oczekiwania
Profesjonalizm w komunikacji z klientem. Skuteczne zarządź oczekiwaniami klientów
Trudny klient
Asertywność w relacji z klientem
Rozwiązanie umowy, wypowiedzenie, ryzyka, straty i rozliczenia
Protokoły zdawczo odbiorcze – zamykanie etapów prac i nie wracanie do wcześniejszych

Ubezpieczenie projektów – warunki do spełnienia
Rezultaty
  • Przygotujesz komplet dokumentów niezbędnych do poznania oczekiwań klientów - fundament pracy nad koncepcją i układem funkcjonalnym (ankieta/wywiad inwestorski)
  • Zidentyfikujesz i ocenisz różne sposoby i koszty ubezpieczenia działalności
  • Zrobisz swój wzór protokołu zdawczo odbiorczego
  • Zbudujesz własne zasady dobrej współpracy
  • Stworzysz własny informator dla inwestora
Projekty
  • Opracujesz zadanie na podstawie case study
🎁 Bonusy:
  • Schemat rozmowy z klientem w formie video
  • Wzór ankiety niezbędny do poznania oczekiwań i potrzeb klienta
  • Edytowalny wzór wypowiedzenia umowy
Moduł 3

Holistyczne zarządzanie projektem

Full name
Full name
"Świadome działanie to fundament sukcesu. Kiedy wiesz, dokąd zmierzasz, żadna przeszkoda nie będzie zbyt wielka."
- Tony Robbins
Tematy
Proces Projektowy od A do Z - przegląd każdego etapu procesu projektowego od koncepcji po realizację, kluczowe działania i decyzje

Efektywna praca: jak opracować, wdrożyć i monitorować standardy oraz procedury.

Proces projektowy w kontekście zmian i błędów - Nasze błędy i lekcje
Zarządzanie Błędami w Projekcie: Od Identyfikacji do Rozwiązania
Projektowanie jako Proces- Struktura i Fazy Tworzenia Wnętrz
Zarządzanie Zmianami Projektowymi z inicjatywy klienta - Techniki elastycznego reagowania na zmiany w projekcie i skutecznego wdrażania modyfikacji.

Dobra praktyka projektowa vs. niebezpieczne projektowanie
Rezultaty
  • Merytorycznie odpowiesz klientowi na jego wątpliwości
  • Zrobisz swój action plan na każdą realizacje
  • Dowiesz się bez jakich dokumentów nie możesz zacząć pracy nad projektem wnętrza i stworzych ich własną bazę
  • Dowiesz się bez jakich dokumentów nie możesz zacząć pracy nad projektem wnętrza i stworzysz ich własną bazę
  • Poznasz techniki zarządzania zmianami projektowymi
Projekty
  • Zrobisz action plan do projektu
🎁 Bonusy:
  • Zasady ergonomii - ściąga
  • Przykładowa analiza karty lokalu, na co zwrócić uwagę podczas pierwszej rozmowy z klientem
Moduł 4

PODSUMOWANIE:

Projekt Finalny
Workshop na żywo
Celebration

Full name
Full name
Tematy
Podsumowanie kursu
Praktyczny warsztat na żywo: Układ funkcjonalny
Jak wykorzystwyać sztuczną inteligencję w pracy by ułatwiać sobie zadania
Celebration Mega After Party!
Rezultaty
  • Przeprowadzimy Cię przez proces tworzenia układu funkcjonalnego
  • Podsumujmy wspólnie cały kurs
Projekty
  • Zrobisz moodboard z układem funkcjonalnym - stworzenie wstępnej koncepcji w oparciu o wytyczne klienta pod okiem Justyny, Magdaleny i Tomasza!
🎁 Bonusy:
  • Spotkanie na żywo!

Jak to działa?

01

Uczymy się razem przez 4 tygodnie

Uczysz się w grupie, a nie samotnie – dołączysz do grupy 100+ ambitnych architektów i projektantów wnętrz. Co tydzień otrzymasz nowy materiał, który możesz przerabiać online we własnym tempie. Zwieńczeniem szkolenia będzie Mega After Party – szkolenie stacjonarne i networking, w Poznaniu!

02

Uczestniczysz w LIVE Q&A i spotkaniu w Poznaniu

Co tydzień w czwartek wieczorem weźmiesz udział w spotkaniu LIVE Q&A. Podczas dogłębnych sesji Q&A otrzymasz pomoc w rozwiązywaniu konkretnych problemów bezpośrednio od liderów branży z kilkunastoletnim doświadczeniem: Magdaleny Hofman, Justyny Stomy i Tomasza Stomy.

03

Uczysz się tworząc projekt, a nie oglądając

W każdym tygodniu realizujesz praktyczny projekt. Zapewniamy feedback do zadań! Dokładnie wiesz, co i w jaki sposób zrobić, a jeśli z czymś utkniesz w miejscu – pomożemy Ci wrócić na tor podczas cotygodniowych konsultacji LIVE oraz na platformie szkoleniowej.

04

Jeśli wykonasz zadania, zdobywasz certyfikat

Po zakończeniu zadań otrzymasz certyfikat. Jednym kliknięciem zintegrujesz go z profilem LinkedIn i wykorzystasz podczas rozmów z nowymi klientami czy na temat awansu lub podwyżki. Certyfikat nie będzie przyznawany każdemu! Trzeba o niego zawalczyć, ale będzie warto!

Level Up Design

To będzie najlepsza edycja szkolenia do tej pory!

4 tygodnie programu szkoleniowego
Całodniowe spotkanie w Poznaniu
5+ godzin materiałów video
20+ nowych lekcji i 10+ bonusów
8+ godzin sesji LIVE Q&A
Społeczność projektantów

Prowadzący Level Up Design

Magdalena Hofman

Zaczynała jako freelancerka, realizując niskobudżetowe projekty wnętrz w małej nadmorskiej miejscowości. Dzięki konsekwencji i wizjonerskiemu stylowi zarządzania, stała się właścicielką prężnie działającego i rozpoznawalnego biura architektonicznego, które obsługuje inwestycje premium oraz projekty międzynarodowe. Skutecznie i z sukcesami zarządza zespołem architektów i inżynierów.

  • Właścicielka biura architektonicznego MIH DESIGN od 2011 roku.
  • Na Instagramie @mihdesign_interiors zgromadziła 73 000+ obserwujących.
  • Twórczyni innowacyjnych programów i platform z zakresu architektury oraz dwóch przełomowych projektów z dziedziny projektowania wnętrz.
  • Autorka popularnych e-booków “Design Monarchy” i “Od bieli do beżu”.

Justyna Stoma

Absolwentka Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego na Wydziale Architektury i Urbanistyki, a także studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektem na Uniwersytecie Szczecińskim. Jest doskonałym przykładem osoby, która rozpoczęła swoją zawodową drogę od zera. Dzięki determinacji, ciężkiej pracy oraz nieustannemu doskonaleniu swoich umiejętności, osiągnęła wymarzoną pozycję w branży. Obecnie zarządza sześcioosobowym zespołem specjalistów, z powodzeniem realizując najbardziej prestiżowe inwestycje w kraju i za granicą.

  • Współzałożycielka i Główna Projektantka w studio WE WNĘTRZU z 11-letnim doświadczeniem.
  • Współautorka profilu @wewnetrzu, który obserwuje ponad 105 000 osób.
  • Autorka innowacyjnych projektów wnętrz, łączących estetykę z funkcjonalnością.

Tomasz Stoma

Od zawsze związany z handlem i światem biznesu. Odgrywa kluczową rolę w realizacji projektów oraz nawiązywaniu relacji z klientami. Posiada wszechstronną wiedzę na temat procesów budowlanych i rozwiązań technicznych, co umożliwia mu efektywne zarządzanie i współpracę z różnorodnymi zespołami wykonawczymi. Z powodzeniem stworzył wewnętrzny dział dystrybucji od podstaw, co przyczyniło się do zwiększenia efektywności biura projektowego . Jego transparentne podejście do koordynacji zamówień, pozwala na optymalizację budżetów klientów oraz stabilność finansową firmy.

  • Współzałożyciel i Project Manager w studio WE WNĘTRZU z 11-letnim doświadczeniem.
  • Współautor profilu @wewnetrzu, który obserwuje ponad 105 000 osób.
  • Praktyk z pasji.

Super, że będziesz!

Aby ułatwić Ci podjęcie decyzji, przygotowaliśmy korzystne raty 0% oraz gwarancję satysfakcji, więc niczym nie ryzykujesz 🙂

14-dniowa Gwarancja

Niczym nie ryzykujesz. Możesz zrezygnować w ciągu 14 dni od startu szkolenia, czyli do 4.11 i poprosić o zwrot z dowolnego powodu, a my oddamy Ci 100% pieniędzy w ciągu 3 dni.

2 raty 0% oraz PayPo

Dajemy możliwość zakupu na 2 raty 0%. Pierwsza jest płatna od razu, druga w ciągu 14 dni od startu szkolenia (4.11). Raty 0% obsługujemy samodzielnie, a nie przez bank, więc nie wpływają na Twoją zdolność kredytową. Możesz skorzystać również z PayPo i zapłacić dopiero za 30 dni lub rozłożyć płatności na więcej rat.

Finansowanie z budżetu szkoleniowego i zniżki dla zespołów z tej samej firmy

Wiele osób wybiera finansowanie z budżetu firmy. Napisz na levelup@brave.courses jeśli potrzebujesz faktury proforma.

Dla zespołów 3+ osób oferujemy dodatkowe rabaty!

Dołącz już dziś w cenie promocyjnej
Oferta aktywna tylko do 11 października.
Nie przegap!
PAKIET SZKOLENIE ONLINE + KONFERENCJA
1790 PLN
2290 PLN
lub 1490 zł brutto za samo szkolenie online
Dołączając teraz oszczędzasz 500 zł!
Najniższa cena z ostatnich 30 dni – 1290 zł.
KUP DOSTĘP
DO LEVEL UP DESIGN
Cena wzrośnie za:

45

dni

12

h

44

m

29

s

Otrzymasz Pełen Pakiet:
Szkolenie Online: 4-tygodnie nauki w nowym programie Level Up Design prowadzonym przez Magdalenę Hofman, Justynę Stomę i Tomasza Stomę – start 21.10.
Bilet na Mega After w Poznaniu 15 listopada – całodniowy warsztat + impreza i networking dla uczestników na zakończenie kursu.
(Możesz też dołączyć do samego szkolenia online, bez biletu na szkolenie stacjonarne w niższej cenie. Kliknij "Kup dostęp', aby dowiedzieć się więcej)
15+ godzin praktycznych nagrań i warsztatów LIVE + kilkadziesiąt godzin praktyki w ramach projektów.
Feedback do Twoich projektów.
Projekt zaliczeniowy i certyfikat.
Gwarancja satysfakcji z kursu lub zwrot pieniędzy.

FAQ

Masz dodatkowe pytanie?
Pomożemy szybko!

Kasia Żabińska
Dla kogo jest Level Up Design? Kto najbardziej skorzysta ze szkolenia?

✅ Dla projektantów wnętrz, którzy chcą profesjonalnie obsługiwać klientów, zwiększyć zarobki i uporządkować proces projektowy.
✅ Dla projektantów, którzy dopiero zaczynają i potrzebują pomocnej ręki. Dla tych, którzy chcą nauczyć się na naszych błędach i już od początku wdrożyć dobre praktyki projektowe.
✅ Dla studentek i studentów architektury oraz projektowania wnętrz, którzy chcą uzupełnić swoją wiedzę teoretyczną o praktyczne umiejętności biznesowe i wskazówki liderów. 

❌ Level Up Design nie jest przeznaczony dla osób zajmujących się wyłącznie wizualizacjami lub home stagingiem.

Jakie dodatkowe narzędzia potrzebuję i ile one kosztują?

Level Up Design nie wymaga żadnych dodatkowych narzędzi oraz ponoszenia dodatkowych kosztów (pomijając dojazd na Mega After Party w Poznaniu:).

Nie wiem, czy dam radę uczestniczyć we wszystkich spotkaniach LIVE. Czy coś mnie ominie?

Spokojnie, wszystkie spotkania są nagrywane! Sporo osób, które biorą udział w kursie samodzielnie układa sobie harmonogram działań, pod swoje możliwości czasowe. Zajęcia LIVE odbywają się wieczorami (w czwartki o 20:00), właśnie dlatego, żeby były dostępne dla jak największej liczby osób i nie kolidowały z codziennymi obowiązkami. Zawsze będziesz mieć możliwość powrotu do nagrań, żeby coś sobie przypomnieć i utrwalić albo nadrobić nieobecność na spotkaniu na żywo.

Co jest takiego wyjątkowego w Level Up Design? Czym różni się od innych szkoleń tego typu?

Podczas kursu bardzo mocno skupiamy się na ciągłym dawaniu feedbacku! Dzięki temu dokładnie wiesz, co masz robić, i w jaki sposób. Ani na chwilę (i to prawie dosłownie) nie zostawimy Cię bez merytorycznej opieki.

Zdecydowaliśmy się zatem na interaktywny, kohortowy format Programu zamiast klasycznego kursu opartego o samo oglądanie video na platformie lub zwykłego szkolenia stacjonarnego.

Takie podejście zapewnia przyswojenie największej ilości wiedzy w krótkim czasie, a dzięki projektom zaliczeniowym wdrażasz to od razu w swojej pracy i szybciej widzisz konkretne efekty. Nasi kursanci zawsze bardzo doceniali bieżący kontakt z prowadzącymi i społeczność skupioną w programie, która dzieli się wiedzą i technikami w zamkniętej, zaufanej grupie o podobnych celach i pasjach.

A dla osób, które chcą jeszcze więcej, organizujemy wielkie spotkanie i szkolenie stacjonarne w Poznaniu na zakończenie naszego programu!

Level Up Design to nowoczesna formuła szkolenia online, połączonego z uczeniem się wspólnie ze społecznością oraz spotkaniem stacjonarnym umożliwiającym zbudowanie niezapomnianych relacji!

Jeśli szukasz kursu realizowanego online, ale ze wsparciem mentorów i społeczności – Level Up Design będzie doskonałym wyborem.

To zaliczenie projektów brzmi strasznie - czy to zaliczę i dostanę certyfikat?

Bez obaw! Projekty są opisane szczegółowo i w prostych krokach. Dzięki temu przećwiczysz dokładnie to, czego uczysz się na zajęciach. Niektórzy z naszych studentów zaczynali od zera, a ukończyli kurs projektem z wyróżnieniem!

Na zaliczenie projektu masz czas do 2 tygodni od zakończenia kursu. Nawet jeśli w trakcie trwania kursu coś wybije Cię z toru, damy Ci czas na nadgonienie.

Czy kurs jest praktyczny?

Kurs zawiera elementy teoretyczne oraz mnóstwo praktyki, w tym projekty zaliczeniowe. Wielu chwali proporcje, jakie zachowaliśmy między teorią a praktyką. Naszym „secret sauce” bardzo cenionym przez studentów są: projekty, praktyczne sesje LIVE Q&A i finalny workshop na żywo.

Kiedy startujemy i jak długo to potrwa?

Kurs startuje 21.10 i potrwa do 8.11. Mega After Party w Poznaniu 15.11.

Ile czasu potrzebuję na ten program?

Najwięcej skorzystasz jeśli poświęcisz ok. 5 godzin tygodniowo i ok. 20 godzin w sumie na lekcje video, udział w sesjach LIVE i zadania. Skala zaangażowania zależy jednak tylko od Ciebie, część uczestników poświęca więcej czasu, a cześć wybiera dla siebie najciekawsze dla nich elementy.

Kiedy będą zajęcia LIVE i czy będą nagrywane?

Zajęcia LIVE będą odbywać się w czwartki o 20:00 i będą nagrywane, wiec niczego nie przegapisz nawet jeśli nie będziesz uczestniczyć we wszystkich sesjach na żywo. Ostatnie spotkanie w formie Mega After Party odbędzie się 15 listopada o 20:00.

Kiedy i gdzie dokładnie będzie Mega After Party?

Zajęcia LIVE będą odbywać się w czwartki o 20:00 i będą nagrywane, wiec niczego nie przegapisz nawet jeśli nie będziesz uczestniczyć we wszystkich sesjach na żywo. Ostatnie spotkanie w formie Mega After Party odbędzie się 15 listopada o 20:00.

Jak długo mam dostęp do materiałów?

Dostęp do wszystkich nagrań, materiałów i społeczności masz na 12 miesięcy od startu kursu.

Jak wygląda program kursu?

Staramy się tworzyć najlepszy program na rynku. Dokładny zakres tematyczny znajdziesz w sekcji Program.

Gdzie mogę oglądać lekcje?

Dostęp do lekcji otrzymasz w ramach naszej platformy, w której główny materiał szkolenia jest przedstawiony w postaci lekcji video, artykułów oraz plików do pobrania – możesz z nich korzystać kiedy chcesz w ciągu 12 miesięcy od startu kursu.

Jak działa społeczność?

Na czas trwania kursu oraz 12 miesięcy od jego zakończenia otrzymasz dostęp do naszej społeczności na Circle.so. Poznasz innych uczestników oraz skorzystasz ze wzajemnej wymiany wiedzy, inspiracji i feedbacku. Bardzo możliwe, że poznasz też przyszłych współpracowników oraz zyskasz nowe przyjaźnie w branży!

Na koniec, w tygodniu czwartym spotkamy się wspólnie stacjonarnie na Mega After Party! Już nie możemy się doczekać! :)

Gdzie odbywa się kurs?

Kurs odbywa się w 100% online, na specjalnie utworzonej przez nas platformie. Składa się w większości z cotygodniowych sesji LIVE oraz materiałów nagranych wcześniej, które możesz oglądać w swoim tempie. Ważnym elementem jest też moduł społecznościowy, w którym poznajesz innych uczestników oraz dzielisz się wiedzą i doświadczeniem.

Czy dostanę certyfikat? Jakie są warunki otrzymania certyfikatu?

Tak, otrzymasz certyfikat za projektów zaliczeniowych. Certyfikat jednym kliknięciem zintegrujesz z profilem na LinkedIn. Na wykonanie zadań wymaganych do uzyskania certyfikatu masz czas do 2 tygodni od zakończenia kursu.

Ile to kosztuje ?

W sekcji z cennikiem znajdziesz informację o najlepszej dostępnej teraz cenie oraz możliwościach finansowania.

Cena pełnego pakietu (szkolenie + Mega Party w Poznaniu) będzie rosła wraz ze zbliżaniem się do terminu szkolenia i finalnie wyniesie 2290 zł brutto. Warto zapisać się wcześniej i skorzystać z niższej ceny!

Zapraszamy!
I dziękujemy za Twoje zaufanie!

Jak opłacić dostęp?

Dostęp opłacisz kartą, przelewem online lub BLIK’iem poprzez EasyCart (bezpośredni link do płatności). Dostępne są również 2 raty 0% oraz płatność odroczona (do 30 dni) przez PayPo. Możesz opłacić również na bazie faktury proforma tradycyjnym przelewem lub z budżetu szkoleniowego Twojej firmy – napisz na levelup@brave.courses jeśli potrzebujesz proformy.

Czy można kupić na raty i do kiedy je opłacić?

Tak, dajemy możliwość zakupu na 2 raty 0%. Pierwsza jest płatna od razu, a druga w ciagu 14 dni od startu kursu. Raty są obsługiwane przez nas, a nie przez bank, więc nie wpływają na Twoją zdolność kredytową. Działamy w zaufaniu!

Czy można dostać fakturę proforma i zapłacić zwykłym przelewem?

Oczywiście, napisz na levelup@brave.courses i podaj dane do faktury.

Czy można sfinansować kurs z budżetu szkoleniowego?

Tak, wielu uczestników dostaje finansowanie z budżetu szkoleniowego. Napisz na levelup@brave.courses, a otrzymasz ulotkę dla szefostwa w PDF, którą możesz podpiąć pod wniosek o zakup szkolenia.

Czy jest gwarancja? Czy mogę zwrócić kurs?

Tak, kurs możesz zwrócić bez dodatkowych pytań do 14 dni po jego rozpoczęciu. Otrzymasz pełny zwrot kosztów wciągu 3 dni roboczych od wysłania do nas maila z prośbą o zwrot.

Postaraliśmy się, żeby jakość kursu była na najwyższym poziomie! Dajemy jednak gwarancję, więc niczym nie ryzykujesz.

Gdzie jest regulamin?

Regulamin znajdziesz tutaj.

Czy dostanę fakturę?

Tak, otrzymasz fakturę automatycznie po zakupie dostępu. Jeśli wybierzesz płatność na raty, również dostaniesz od razu fakturę (na kwotę równą wpłaconej racie).

Kiedy będzie kolejna edycja?

Na razie skupiamy się na organizacji tej edycji i nie planujemy jeszcze kolejnej. Zapraszamy do dołączenia, tym bardziej, że dostęp do materiałów i nagrań dostaniesz na 12 miesięcy:)

Dołącz do nas!

Rozpocznij swoją przygodę
z projektowaniem wnętrz
w zupełnie nowy sposób!

Zapisy w cenie promocyjnej:

45

Dni

12

Godzin

44

Minut

29

Sekund